13 Ağustos 2011 Cumartesi

Elbisemi katleden insan değildir

Geçenlerde bir alışveriş merkezine gittim gezdim dolaştım falan derken şu ergenlerin fotoğraf çekildiği meşuuuur starbucks'ın önünde durdum dedim kız pippi uzun zamandır bir mocha içmedin gel bir tane iç mis gibi de kahve kokuyo  hem  diye gaza geldim girdim içeri.Aldım kahvemi oturdum tahmin ettiğim gibi ergenlerin bir kaçı gelmiş fotoğraf çekiyolar ama haklılar valla çok güzeldi neyse bende koltuğa gömülmüş kremasını ağzıma atmaya çalışırken bir tane kız geldi,kız belli içmiş falan oturdu kahvesini aldıktan sonra yanımdaki masaya,bas bas bağırıyo orospu sinirlerim tepeme çıktı yani kovmuyolarda tabii kız mini etek giymiş götü başı ortada neden kovsunlar ki ordaki erkek çalışanlara da gündoğmuştu kısacası. Tam kalkmak üzereydim kız benim yeni aldığım elbisenin olduğu poşetin içine kustu benim cinler zaten tepede zaten aldım kızın kahvesini üzerine döktüm soğuktu keşke sıcak olsaydıda yansaydı sürtük.Benim bir tanecik elbiseme gelirsek eğer 5 kere yıkadım,kusmuk kokusu ancak gitti ve  5 kere yıkadığım için rengi açıldı yani sikik gibi oldu anlıyacağınız  artık sadece evde giyebiliyorum o güzel elbiseyi.Starbucks'un bir daha önüne bile uğramadım o derece nefret ediyorum ordan ama kabul ediyim kahveleri çok güzel -pippi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder