9 Ağustos 2011 Salı

Elveda Kuulluk Abidem, Çilli Bom'um

"Yaz başladı mı, başlar sevgili sezonu derler. Aylardır babamdan başka erkek görmedim yea" diyodum yeşil gözlü rüzgarıma kapılmadan önce. O kadar efkarlı başladım ki cümlenin sonunu getiremeden akıyodu göz yaşım klavyeme...


İlişkinin başı da böyleydi dedim Allah'ım bana bi kıyak yapıcağını biliyodum. Tam isteğime göreydi ama bi görsen "yemyeşil gözler, bembeyaz dişler, upuzun boy, geniş omuzlar" ha bir de çilleri var o ayrı. İlk başta ben de şaşırdım yok canım rüyamdayım heralde falan dedim. Ama yok lan benim rüyamlarımda bile yok böyle tipler. Of nasıl gülüyo allahım allahım,erirsin. Ulan Becky dedim durdun durdun turnayı gözünden vurdun. Tanıştık falan bir mesajlaşıyoruz ki gündüz gece her dakika. Hiç de sıkılmıyorum valla. Anlayacağın, mutluluktan ağlıyodum...


 Sonra bu çilli çocuk çocukluk aşkımdan girdi de ondan öncekinden çıktı. Nasıl bir kıskançlık nasıl bir kapris. Şimdi ben bu çilliye taktım ya ne yapsa batıyor ne yapsa batıyor. Sonra dedim ben bunu bi gözden geçiriyim, çocuğu yeniden tanımak için eski mesajlara falan baktım. Amaan ne gözden geçirmekmiş çocuğun ne kötülüğü varsa görmezden gelmişim. Eski mesajlara baktığım da anladım  bi insan sadece klasik müzik dinleyip kitap mı okur? Nerde bunun gırgırı şamatası. En büyük hayalini soruyorum Fransa'da saksafon çalmak diyo.  Aman aman Sonra anladım ki ben bu çocugun tipine kapılmışım. Çocuğu tanıdıkça soğudum, soğumak ne kelime üşüdüm dondum o derece.(Bu kıytırık espriye gülmediniz dimi?) Yok klasik müzik'miş entel dantel filmlermiş baktım çocuk "kuulluk abidesi" bi bahane bulup ayaklarımı popoma çarpa çarpa hızla uzaklaştım. Şimdi de aklıma geldikçe faceden fotoğraflarına bakıp çaktırmadan çaktırmadan ağlıyorum. Şimdi napıyodur kim bilir, kim bilir o saksafonu neresine sokmuştur Çilli bomum. Anlayacağınız mutluluk sebebiyle ağlayarak başlayan ilişkiler tiksinçlik sebebiyle ağlayarak bitebiliyomuş. Dikkatli olun derim, tipe güvenmeyin.  - Becky;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder