10 Ağustos 2011 Çarşamba

Vurulmuştum Bir Çarpık Dişliye

Sebze falan almak için pazara gittiğimizde hangi pazarcının iyi sebzeler sattığına dikkat ederiz sonunda sebze aldığımızda pezevenk pazarcının bize en kötü sebzeleri sattığını görünce öfke ve hayal kırıklığına uğrarız.İnternetten sevgili bulmakta böyle bişey işte facebook ta onlarca yakışıklı çocuk varken siz gider yakışıklı göründüğünü zanneden ukala bi çocukla çıkarsınız artık aklınımız nerdeyse neyse bende bi kere internetten tanıştığım bir çocukla çıktım.Çocukla daha yeni tanışmıştım facebook daki fotoğrafları da fena değildi böyle mal bişeye de benzimiyodu yazı stili falan normaldi yani.Neyse biz bu çocukla çıkmaya başladık bu habire buluşalım diyodu bense habire erteliyodum bir kaç hafta internetten falan yazıştık sonra ben kendi kendime olmaz böyle pippi  çocuğu görmen lazım belki de çok yakışıklıdır diye hevesle çocuğa  cuma günü buluşalım mı dedim tabii atladı hemen ben cuma ya kadar ecel terleri döktüm dualar ettim buluşmayalım bu çocukla allahım nolur diye  geldi beklenen gün.Hazırlandım  falan sonra çocukla  buluşucağımız yere gittim bi baktım çocuk orda ama hiç orda olmasını istemedim  siktir dedim içimden çocuk çirkinlik abidesi,saçlar olsun,yüz olsun,vücut olsun hele o dişler...Baktığım anda kusucak gibi oluyodum ayrık ayrık hemde sarı sarıydı.Ben bundan olabildiğince uzak durdum hiç konuşmadım falan bir yerde oturduk sohbet ettik allahtan yanımız da bi kaç kişi vardı yoksa ben bu aygırla tek başıma ne yapardım bilmiyorum.Bir bahane uydurup eve gitmem gerek dedim tam giderken çocuk elimden tuttu bişeyde diyemedim ama içimden dualar ettim allahım çocuk elimi bıraksıııın noluuuur diye. Evimin çok yakınındaydık tam öpücekti ki ı annem falan görür dedim bıraktım elini bir hışımla uzaklaştım yanından (elide sigara içtiği için leş gibi sigara kokuyodu aygırın) daha yarım saat geçmeden çocuktan bir mesajlar bir yavşamalar görmeniz lazım bende cevap falan vermedim şoktaydım tabii hiç birisinin elini tuttuktan sonra 5 kere falan yıkamadım elimi.bi gün en yakın arkadaşım benim facemdeyken barışalım yazmış bana arkadaşımda olanları bilmiyodu tamam demiş bende ayrıldım diye mutlu mesut dolaşıyodum ortalıkta,aradı arkadaşım barıştırdım sizi diye  siktir dedim pippi boku yedin sen.Arkadaşıma anlattım olanları o da bişey olmaz aşkım seni seviyorum bilmem ne yaz buluşmaları da tatil bahanesiyle ek dedi bu fikir çok basit geldi bana da ama çocukla her konuştuğumda onun o dişleri aklıma geliyodu her seni seviyorum yazdığım da klavyeyi falan siliyodum o derece.Neyse ben bununla bi müddet daha çıkmaya devam ettim bazen cevap bile vermedim sonunda kendisi ayrıldı o gün o kadar mutluydum ki anlatamam sanki cennetteydim bu kadar olurdu telefonuma bi baktım bu arıyo açtım telefonu özür diliyo sürekli tekrar çıkalım diyo olmaz dedim anlamıyo sonunda siktir git pezevenk dedim kapattım telefonu.Küfür ettiğim konuşmadan sonra bir daha aramadı arada bi hala aklıma geliyo o dişleri o zamanlar odama gidip mr.fıtz'in inci gibi dişleri olan posterine bakıyorum ve sakinleşiyorum.Sen kimseye çıktığım aygır gibileri verme allahım -Pippi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder