13 Ağustos 2011 Cumartesi

Senden nefret ediyorum pis sürtüük

Ah ilkokul arkadaşım. Seni sevmedim babanı da sevmezdim. İlkokul 5'te çıktın geldin okula. Geldiğinden beri sana kılım. Hiç sevemedim ama hiiç. Şimdi benimde 5. sınıfta bi kariyerim  bi popilik durumum vardı. Ama gelir gelemez tahtıma kondu sürtük. O zamanlar sınıfın gözdesiydim. Öğretmenime yalakalık yapar bütün sınıfa iyi davranırdım. Hep sınıf başkanı seçilirdim mesela.Bu kız geldi önce notlarını yüksek tuttu sonra sınıf başkanı seçildi daha sonra bütün sınıfın sevgisini kazandı. Bi de güzel sesi var ki sürtüğün herkes hayran böyle. Ben nasıl kıskanıyorum nasıl kıskanıyorum ama. Neyse dedim buna iki cazgırlık yapıyımda 2. döneme çeksin gitsin okuldan. Yok kıza ne işkenceler ne laflar ediyorum gık demiyo. Bekle Allah bekle kız ne zaman gitçek diyorum. Yok kız Nuh diyo Peygamber demiyo. Geldik 6. sınıfa kız hala gitmiyo. Hep bi rekabet var kızla aramızda. Giyim kuşam olsun. Not olsun. Arkadaş çevresi olsun. Ben hala kızın gitmesini bekliyorum. Ama dedim yok böyle olmıycak bu kızı bu yıl okuldan atmazsam seneye başıma bela olur bu. Bi gün oturuyoruz böyle okulun çardağında bu sürtük inceden inceye bana kaşar mı diyo bişeyler diyo. Başladık bunla laf dalaşına. Tabi köklü dostluklarım olduğundan(!) herkes benim yanımda. Bu kaldı mı bibaşına. Oh dedim bu yanlız başına kaldı. Kesin ayrılcak okuldan. Cıksss yine yanıldım sinirlerim tepemde ama gitmiyo kaltak. N'apsam n'etsem gitmiyo. Kız beni strese soktu her dakika onu nasıl okuldan attırsam nasıl göndersem diye düşünüp duruyorum.Sonra dedim bu kız zaten bir başına kaldı. Ben buna çektirdiğim türlü işkencelere devam ediyim. Bu gitçek yani gitmek zorunda yapçak bişeyi yok. İşte o zaman bastı benim köşeli. Çok iyi bi plan yaptım. Sınıftaki herkesi doldurdum bu sürtüğe karşı. Bu bir dışlanıyor bi dışlanıyor sorma.Sonra tabi 6. sınıftada dayandı dayandı. 7. sınıfa geçince siktirip gitti. Bende 2 yıldır beynimi siken soruna çözüm bulmuş oldum. Ama bu kaltaktan hala nefret ediyorum. Siz siz olun bi sürtük için bu kadar uğraşmayın.Gereksiz yani böyle sürtükleri kendi alemine bırakmak gerek. - Becky;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder